Tehnološka in tržna strategija v okviru strategije sodobnega interakcijskega marketinga in uspeh inovativnega poslovanja = Technological and market strategy within the strategy for a modern integration marketing and a successful innovative bussines operation /

Osnova sodobnega integracijskega marketinga temelji na pravočasnem, vsebinsko, stroškovno in cenovno optimalnem prilagajanju lastne proizvodnje zahtevam in potrebam kupcev na trgu, kajti položaj na tržišču je v devetdesetih letih postal kompleksnejši, nezanesljiv in usmerjen h globalizaciji svetovne...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Tasič, Mate. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Naše gospodarstvo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Osnova sodobnega integracijskega marketinga temelji na pravočasnem, vsebinsko, stroškovno in cenovno optimalnem prilagajanju lastne proizvodnje zahtevam in potrebam kupcev na trgu, kajti položaj na tržišču je v devetdesetih letih postal kompleksnejši, nezanesljiv in usmerjen h globalizaciji svetovnega gospodarstva. Ta pa zahteva učinkovitejše in optimalnejše reševanje problemov v poslovnem procesu. Ker pa se razvoj na tržišču odlikuje po vedno krajših inovacijskih periodah in je čas vedno bolj bistven faktor konkurenčnosti, je potrebna takšna strategija poslovnih odločitev, ki bo s poslovno - tržnega vidika uspela zagotoviti dolgoročno stabilnost in uspeh poslovnega sistema. Zato mora biti strategija sodobnega marketinga postavljena tako, da v optimalni povezavi z razvojem, raziskavami in proizvodnjo plasira na trg vedno takšne izdelke oz. tehnologije, ki temeljijo na maksimalnem upoštevanju potreb in želja kupcev na trgu. Ta pa zahteva optimalen vpliv in povezavo obeh podsistemov strategije sodobnega marketinga - tehnološke in tržne strategije.
The modern integrative marketing is based on a due and optimal adjustment of production to customers's requirements regarding cost and price, as situation in the market has in 1990s become much more complex, unreliable and concentrated on globalization of the world economy. And this requires a more efficient and optimal handling of problems in a business process. As development in the marketplace involves shorter and shorter innovation periods of time indicating that importance of time as the factor of competitiveness is increasing, that kind of strategy for business decisions is necessary which will involve the aspect of business - market and will succeed in ensuring a long-term stability and success of a business system. Accordingly, the modern marketing strategy has to provide the market with such products and/or technologies - of course in an optimal connection will development, research and production - that are based on a maximal consideration of customer's requirements and desires. Naturally, this requires an optimal influence and connection of both subsystems for a modern marketing strategy technological and a market strategy.
Opis knjige/članka:Prispevek na 17. posvetovanju ob dnevu inovatorjev "Inoviranje in ekonomija", Maribor 21.-22.XI.1996.
Fizični opis:str. 184-189 : Ilustr.
ISSN:0547-3101