Uporaba bralnih učnih strategij med podiplomskimi študenti študijske smeri Razredni pouk : magistrsko delo /
Študentje smeri razredni pouk oz. prihodnji učitelji se tekom študija naučijo bralnih učnih strategij, torej kako najbolje naučiti učence brati in se učiti. Vendar se ob vsem tem poraja vprašanje, ali ti isti študentje sploh aplicirajo naučene strategije pri branju in učenju svoje študijske literatu...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Kotnik, Nejc, 1992- (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Ropič, Marija. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[N. Kotnik],
2018.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=69972 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Poznavanje in uporaba bralnih strategij v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju : magistrsko delo /
od: Hrnčič, Anja, 1983-
Izdano: (2016) -
Differenzierung im Fremdsprachenunterricht schlägt Brücken von der Homogenität zur Heterogenität
od: Jazbec, Saša, 1971- -
Interessante App zur Förderung der Lesekompetenz in der Erst-, Zweit- oder Fremdsprache : (2016-2019) (Erasmus+-Projekt 2016-1-DE03-KA201-023060) /
od: Kacjan, Brigita., et al. -
Learning to read in English as a foreign language, how and when? /
od: Jurančič, Klementina. -
Die Schlüsselkompetenz Lesen Fachtexte und wissenschaftliche Texte 'strategisch' Lesen /
od: Jazbec, Saša, 1971-