Ugotavljanje kakovosti storitev v splošnih knjižnicah /
Raziskava obravnava teoretične in praktične pristope k problematiki načrtovanja in ugotavljanja uspešnosti delovanja splošnih knjižnic in poudarja pomen sistematičnega ugotavljanja zadovoljstva uporabnikov s kakovostjo knjižničnih storitev. Rezultati raziskave, izvedena je bila z merilnim instrument...
Shranjeno v:
Main Authors: | Podbrežnik, Igor. (Author), Bojnec, Štefan. (Author), Kovač, Miha, 1960- (Author), Hozjan, Dejan. (Author) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Ljubljana : Grosuplje : Koper :
Zveza bibliotekarskih društev Slovenije ; Združenje splošnih knjižnic ; Fakulteta za management,
2015.
|
Teme: | |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Zadovoljstvo gostov in ocenjevanje kakovosti storitev v Termah Vivat : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija /
od: Roudi, Borut.
Izdano: (2008) -
Nabavna politika v splošnih knjižnicah /
od: Rampih, Slavica.
Izdano: (2010) -
Nabavna politika v splošnih knjižnicah : magistrska naloga /
od: Rampih, Slavica.
Izdano: (2009) -
Spoznati bližino : [domoznanske in specialne zbirke v splošnih knjižnicah osrednjeslovenske regije] /
Izdano: (2010) -
Standardi v splošnoizobraževalnih knjižnicah Slovenije : (gradivo za razpravo) /
Izdano: (1983)