Odnos med samopodobo posameznika in tržno podobo (imidžem) nekaterih izdelkov : [doktorska disertacija] /
Disertacija je sestavljena iz treh delov: iz teoretičnega dela, raziskave in sklepnih misli. Uvodni del zajema kratek opis razvoja marketinga, opis razvoja vedenja porabnikov, teorije vedenja porabnikov, dejavnike, ki vplivajo na vedenje porabnikov in modele vedenja porabnikov. Dejavniki, ki vplivaj...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Drugi avtorji: | |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[D. Mumel],
1995.
|
Teme: |
potrošnik
> psihologija potrošnika
> proizvodi
> izdelki
> image
> motivacija
> marketing
> trženje
> strategija trženja
> tržne raziskave
> vedenje
> psihologija osebnosti
> segmentacija
> trg
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: