Odnos med samopodobo posameznika in tržno podobo (imidžem) nekaterih izdelkov : [doktorska disertacija] /
Disertacija je sestavljena iz treh delov: iz teoretičnega dela, raziskave in sklepnih misli. Uvodni del zajema kratek opis razvoja marketinga, opis razvoja vedenja porabnikov, teorije vedenja porabnikov, dejavnike, ki vplivajo na vedenje porabnikov in modele vedenja porabnikov. Dejavniki, ki vplivaj...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Mumel, Damijan. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Musek, Janek. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[D. Mumel],
1995.
|
Teme: |
potrošnik
> psihologija potrošnika
> proizvodi
> izdelki
> image
> motivacija
> marketing
> trženje
> strategija trženja
> tržne raziskave
> vedenje
> psihologija osebnosti
> segmentacija
> trg
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Enominutni prodajalec : najhitrejša pot do večje prodaje z manj stresa /
od: Johnson, Spencer., et al.
Izdano: (1996) -
Tako se uspešno prodaja v obrti in majhnih podjetjih : priročnik s številnimi vajami in primeri /
od: Oechsler, Hias.
Izdano: (1997) -
Razumevanje potrošača /
od: Rice, Chris, psiholog ali ekonomist.
Izdano: (2001) -
Vedenje potrošnikov in tržnikov /
od: Možina, Stane., et al.
Izdano: (2012) -
Konstruktna veljavnost motivacijskih spremenljivk v kontekstu modelov potrošnikovega vedenja : doktorsko delo /
od: Vodopivec, Blaž.
Izdano: (1992)