Prodajne poti zavarovalnic včeraj, danes, jutri = Distribution channels of insurance yesterday, today, tomorrow /

Zmeraj večja konkurenca med zavarovalnicami vpliva na to, da se tudi zavarovalniški strokovnjaki vse pogosteje sprašujejo, katere prodajne poti naj uporabijo za prodajo zavarovanj, da bodo presegli, dosegli ali pa se vsaj čim bolj približali ciljem, ki so si jih zadali njihovi lastniki. Ali je mogoč...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Likar Mastnak, Alenka. (Author)
Format: Software Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Osrednja tema Kako zagotoviti rast zavarovalne premije v Sloveniji
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si