Prodajne poti zavarovalnic včeraj, danes, jutri = Distribution channels of insurance yesterday, today, tomorrow /
Zmeraj večja konkurenca med zavarovalnicami vpliva na to, da se tudi zavarovalniški strokovnjaki vse pogosteje sprašujejo, katere prodajne poti naj uporabijo za prodajo zavarovanj, da bodo presegli, dosegli ali pa se vsaj čim bolj približali ciljem, ki so si jih zadali njihovi lastniki. Ali je mogoč...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | |
---|---|
Format: | Software Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Osrednja tema Kako zagotoviti rast zavarovalne premije v Sloveniji |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Vzdrževanje sistema
Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.
Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate: