Strategija marketinga v mednarodnem poslovanju /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Devetak, Gabrijel. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Mednarodno poslovno pravo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00649naa a2200157 ib4500
001 3357459
003 SI-MaCOB
005 20020606000000.0
008 020606s2002 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a FOV  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d FOV  |e ppiak 
080 |a 339.13 
100 1 |a Devetak, Gabrijel.   |4 aut 
245 0 0 |a Strategija marketinga v mednarodnem poslovanju /   |c Gabrijel Devetak.  
300 |a str. 17-20. 
653 0 |a poslovanje  |a strategija  |a temeljne strategije  |a kombiniranje poslovnih strategij  |a generične strategije  |a marketinški splet  |a konkurenca  |a trg 
773 0 |t Mednarodno poslovno pravo  |d Ljubljana : CMSR, 1991-  |x 1318-0851  |g Let. 14, št. 156 (jan. 2002), str. 17-20