Strategija marketinga v mednarodnem poslovanju /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Devetak, Gabrijel. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Mednarodno poslovno pravo |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Prepoznavnost in trženje Regijske razvojne agencije v okolju : diplomsko delo univerzitetnega študija /
od: Volk Rožič, Nevenka.
Izdano: (2004) -
Pomen ustrezno izbranih didaktičnih strategij pri pouku spoznavanja okolja za razvoj generičnih kompetenc učencev /
od: Hus, Vlasta. -
Strategija marketinga /
od: Devetak, Gabrijel. -
Uresničevanje generičnih kompetenc pri pouku spoznavanja okolja /
od: Hus, Vlasta. -
Oblikovanje prodajne cene avtomobilskih delov in komponent v podjetju X = Design sale price for automotive parts and components in company X : diplomsko delo /
od: Petan, Maruša.
Izdano: (2016)