What kids buy and why : the psychology of marketing to kids /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Acuff, Dan S. (Author)
Drugi avtorji: Reiher, Robert H. (Author of introduction, etc.)
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: New York [etc.] : The Free Press, cop. 1997.
Serija:Business / The Free Press
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01433cam a2200337 i 4500
001 4161052
003 SI-MaCOB
005 20011022000000.0
008 981001s1997 xxua || |||1 ||eng c
020 |a 0684834480 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 658.8 
080 |a 339.13 
080 |a 159.92 
080 |a 658.7 
080 |a 159.93/.94 
100 1 |a Acuff, Dan S.   |4 aut 
245 0 0 |a What kids buy and why :   |b the psychology of marketing to kids /   |c Dan S. Acuff with Robert H. Reiher.  
260 |a New York [etc.] :   |b The Free Press,   |c cop. 1997. 
300 |a 206 str. :   |b graf. prikazi ;   |c 25 cm.  
490 0 |a Business / The Free Press 
504 |a Bibliografija z opombami = Notes: str. 195-197.  
504 |a Kazalo.  
650 0 4 |a Otroci  |x Razvojna psihologija  |x Psihofiziološki aspekti  |v Razvojna strategija.  
650 0 4 |a Otroci  |x Kupci  |x Vedenjski vzorci  |v Razvojna strategija.  
650 0 4 |a Potrošniki  |x Psihološki vidik  |x Motivacija  |v Raziskovalni projekti.  
650 0 4 |a Potrošniki  |x Izdelki  |x Vrednostni sistem  |v Raziskovalni projekti.  
650 0 4 |a Marketing  |x Kognitivni procesi  |x Nakupovanje  |v Raziskovalni projekti 
650 0 4 |a Marketing  |x Psihosociološki vidik  |x Zmaga  |v Raziskovalni projekti 
653 0 |a otroci  |a mladostniki  |a potrošnik  |a kupci  |a trgovina  |a uporabniki  |a nakup  |a zaznavanje  |a karakterologija  |a psihologija potrošnika  |a novi proizvodi 
700 1 2 |a Reiher, Robert H.   |4 aui