What kids buy and why : the psychology of marketing to kids /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Acuff, Dan S. (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Reiher, Robert H. (Author of introduction, etc.) |
Format: | Knjiga |
Jezik: | English |
Izdano: |
New York [etc.] :
The Free Press,
cop. 1997.
|
Serija: | Business / The Free Press
|
Teme: |
otroci
> mladostniki
> potrošnik
> kupci
> trgovina
> uporabniki
> nakup
> zaznavanje
> karakterologija
> psihologija potrošnika
> novi proizvodi
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Recenzija raziskovalnega projekta L2-1069-0782-01 [Optimizacija instalacijskega odklopnika] /
od: Pihler, Jože, 1955-
Izdano: (2002) -
Recenzija raziskovalnega projekta št. 55-3524 [Oprimiranje kontaktov v stikalih zaganjalnikov z močjo od 1kw do 6,5kw] /
od: Pihler, Jože, 1955-
Izdano: (2000) -
Uporaba Agilent 6460 QQQ pri delu v raziskovalnih projektih : vabljeno predavanje na LC/MS seminarju v organizaciji CHEMASS, Zg. Brnik, 13. maj 2015 /
od: Kotnik, Petra. -
Integration of praxis and research projects : lecture, presented on the III-rd International Conference PRAXIS/2012 Open Discussion Forum, 6-7th September, 2012, Wroclaw, Poland /
od: Družovec, Marjan., et al.
Izdano: (2012) -
Sodelovanje med marketingom, raziskovanjem in razvojem pri inovacijskih projektih /
od: Završnik, Bruno.