Internet kot strateški izziv za management mednarodnega marketinga na pragu 21. stoletja : teze predavanj na podiplomskem magistrskem študiju mednarodne ekonomije Ekonomske fakultete Ljubljana /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Jurše, Milan. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Maribor : Ekonomsko-poslovna fakulteta, 2000.
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01453cam a2200265 i 4500
001 5066524
003 SI-MaCOB
005 20000719000000.0
008 000518s2000 xv ||p |||| ||slv c
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
080 |a 339.5 
080 |a 681.324 
080 |a 339.13 
100 1 |a Jurše, Milan.   |4 aut 
245 0 0 |a Internet kot strateški izziv za management mednarodnega marketinga na pragu 21. stoletja :   |b teze predavanj na podiplomskem magistrskem študiju mednarodne ekonomije Ekonomske fakultete Ljubljana /   |c Milan Jurše.  
260 |a Maribor :   |b Ekonomsko-poslovna fakulteta,   |c 2000. 
300 |a 38 str. ;   |c 30 cm.  
500 |a Ov. nasl. 
650 0 4 |a Internet (računalniško omrežje)  |x Izziv  |x Mednarodni marketing  |x Mednarodno upravljanje  |y 21.st.  |v Predavanja.  
650 0 4 |a Mednarodni marketing  |x Računalniške komunikacije  |y 21.st.  |v Predavanja.  
650 0 7 |a Mednarodni marketing  |x Komunikacije  |y 21.st.  |v Predavanja.   |2 ssg 
650 0 7 |a Mednarodni marketing  |x Strategija  |x Tuja tržišča  |y 21.st.  |v Predavanja.   |2 ssg 
650 0 7 |a Mednarodni marketing  |x Motivacija  |x Marketinška strategija  |y 21.st.  |v Predavanja.   |2 ssg 
650 0 7 |a Mednarodni marketing  |x Mednarodno upravljanje  |x Management sistemi  |x Konkurenčna prednost  |y 21.st.  |v Predavanja.   |2 ssg 
653 0 |a mednarodno poslovanje  |a management  |a vodenje  |a Internet  |a računalniške mreže  |a izboljšave  |a informacijska družba  |a mednarodno trženje  |a mednarodno gospodarstvo