Internet kot strateški izziv za management mednarodnega marketinga na pragu 21. stoletja : teze predavanj na podiplomskem magistrskem študiju mednarodne ekonomije Ekonomske fakultete Ljubljana /
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Jurše, Milan. (Author) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
Ekonomsko-poslovna fakulteta,
2000.
|
Teme: |
Internet (računalniško omrežje)
> Izziv
> Mednarodni marketing
> Mednarodno upravljanje
> 21.st.
> Predavanja.
|
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Mednarodni strateški marketing : teze predmeta : EPF - podiplomski magistrski študij "ekonomija in poslovne vede" /
od: Jurše, Milan.
Izdano: (1998) -
Mednarodni strateški marketing /
od: Jurše, Milan. -
The future of language : the Routledge David Crystal lectures.
od: Crystal, David.
Izdano: (2009) -
Destination marketing and national identity: from Slovenija moja dežela to I feel Slovenia : 2-urno predavanje within Erasmus+ staff mobility for teaching and training between programme countries (KA103)- project year 2020, University of Zadar, 11. 10. 2021 /
od: Turnšek, Maja. -
Study programmes and research at the Faculty of Tourism, University of Maribor : 2-urno predavanje v sklopu Erasmus+ staff mobility for teaching and training between programme countries (KA103)- project year 2020, University of Zadar, 14. 10. 2021 /
od: Turnšek, Maja.