Pouk geografije na razredni stopnji v ZDA in na Madžarskem /
Šolski predmet spoznavanje družbe je v zadnjih petdesetih letih doživljal številne spremembe. Obenem pa smo v preteklosti poizkušali spreminjati tudi didaktični pristop pri izboru učnih ciljev in vsebin ter pri njihovih metodičnih izpeljavah. V svetu ta predmet koncipirajo na različne načine. Bodisi...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Kolenc-Kolnik, Karmen. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Pedagoška obzorja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Učinkovito poučevanje vsebin Kdo smo in kaj delamo pri predmetu spoznavanje okolja : diplomsko delo /
od: Pristovšek, Saša.
Izdano: (2000) -
Položaj šolske geografije v ZDA /
od: Kolenc-Kolnik, Karmen. -
Problemski pouk na razredni stopnji pri pouku spoznavanja narave in družbe : diplomska naloga /
od: Kunc, Renata.
Izdano: (1995) -
Pravo družb na Madžarskem /
od: Geč-Korošec, Miroslava., et al. -
Pouk geografije v ZDA : diplomsko delo /
od: Ferčak, Sonja.
Izdano: (1998)