Neenotnost med konceptom, identifikacijo in edukacijo nadarjenih /
V tej deskriptivni raziskavi smo kritično analizirali identifikacijski program izbire kandidatov za Zoisove štipendije. Raziskovalno smo osvetlili psihometrično sporno rabo klasičnega MFBR testa za identifikacijo nadarjenih učencev, poudarjen monodisciplinarni pristop, neenotnost med koncepcijo, ide...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Ferbežer, Ivan. (Author) |
---|---|
Format: | Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
Pedagoška obzorja |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Enotnost med koncepcijo, identifikacijo in edukacijo nadarjenih učencev : vabljeno predavanje na seminarju Tretmanot na nadarite i talentiranite učenici vo učilišteto v Delčevo in na Pedagoški fakultet Skopje, 17-19. 1. 2000 /
od: Ferbežer, Ivan.
Izdano: (2000) -
Sodobni pogledi na identifikacijo mlajših nadarjenih otrok : diplomsko delo /
od: Bahun, Nina.
Izdano: (2004) -
Povezovanje identifikacije in edukacije mlajših nadarjenih otrok /
od: Ferbežer, Ivan. -
Konferenca o nadarjenih : poročilo o 16. svetovni konferenci o nadarjenih in talentiranih otrocih v New Orleansu (od 6. do 10.8.2005) /
od: Ferbežer, Ivan. -
Razvijanje sposobnosti vodenja in prosocialnega vedenja pri mlajših nadarjenih otrocih /
od: Ferbežer, Ivan.