The theory-practice discourse in initial teacher education : perspectives, problems and prospects /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Namubiru, Proscovia Ssentamu. (Author)
Format: Knjiga
Jezik:English
Izdano: Eckersdorf : Thielmann & Breitinger, cop. 2007
Serija:Bayreuth African studies series,
Teme:
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 00934cam a2200229 i 4500
001 62487809
003 SI-MaCOB
005 20110705000000.0
008 090401s2007 gw a |||||||||1 ||eng c
020 |a 9783939661030 
040 |a UKM  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d UKM  |e ppiak 
080 |a 37.015.31  |2 UDCMRF 2006 
100 1 |a Namubiru, Proscovia Ssentamu.   |4 aut 
245 0 0 |a The theory-practice discourse in initial teacher education :   |b perspectives, problems and prospects /   |c Proscovia Ssentamu Namubiru.  
260 |a Eckersdorf :   |b Thielmann & Breitinger,   |c cop. 2007  |e (Scheßlitz :   |f Rosch Buch)  
300 |a 249 str. :   |b ilustr. ;   |c 21 cm.  
490 0 |a Bayreuth African studies series,   |x 0178-0034 
504 |a Bibliografija: str. 226-241.  
650 0 4 |a vidiki vzgoje  |x medkulturna vzgoja  |v študije.  
650 0 0 |a Teachers  |x Training of  |x Research.  
650 0 0 |a Teachers  |x Training of  |v Cross culture studies.  
653 0 |a afriške študije