Spreminjanje pokrajine zaradi posegov človeka : (geografija in okoljska vzgoja) /

Mednarodna listina o geografskem izobraževanju (Komisija za geografsko izobraževanje) poudarja pomen okoljevarstvenega izobraževanja na vseh stopnjah in za vse ljudi. V obstoječih učnih načrtih za pouk geografije na stopnji osnovnega in srednjega izobraževanja pogrešamo okoljske vsebine, ki bi uspos...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Vovk Korže, Ana. (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Geografija v šoli
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 01940naa a2200193 ib4500
001 7030792
003 SI-MaCOB
005 20010410000000.0
008 980506s1997 xv |||||||||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
080 |a 502/504 
100 1 |a Vovk Korže, Ana.   |4 aut 
245 0 0 |a Spreminjanje pokrajine zaradi posegov človeka :   |b (geografija in okoljska vzgoja) /   |c Ana Vovk Korže.  
300 |a str. 100-104. 
504 |a Bibliografija: str. 104.  
520 |a Mednarodna listina o geografskem izobraževanju (Komisija za geografsko izobraževanje) poudarja pomen okoljevarstvenega izobraževanja na vseh stopnjah in za vse ljudi. V obstoječih učnih načrtih za pouk geografije na stopnji osnovnega in srednjega izobraževanja pogrešamo okoljske vsebine, ki bi usposabljale mlade za razumevanje aktualnih naravnih in družbenih procesov ter njihovih posledic v pokrajini. Namen prispevka je prikazati, kako lahko vključimo okoljske vsebine v osnovno in srednješolsko izobraževanje.  
520 |a International Charta über die geographische Ausbildung (Kommision für die geographische Ausbildung) betont die Role des Umweltschutzunterichtes für "alle Leute auf alle Stufen". In der Grund- und Mittelschule haben wir bei dem Geographieunterricht fast keine Hinweise für die Einknüfung der Inhalte, die eine ökologische Problematik darstellen. So haben die Junge geringe Möglichkeiten für das Verständnis der aktuellen natürlichen und gesellschaftlichen Prozesse und deren Folge in der Landschaft. So befast sich dieser Beitrag damit: wie können wir im Ramen Geographieunterricht die ökologische Inhalte in Grund- und Mittelschule einzuschliessen?.  
653 0 |a geografija  |a didaktika geografije  |a okoljska vzgoja  |a spremembe pokrajine  |a geografsko proučevanje pokrajine 
773 0 |t Geografija v šoli  |d Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 1991-  |x 1318-4717  |g 6, št. 2/3 (1997), str. 100-104