Petdimenzionalni model kot osnova primerjave dveh kultur = Five dimensional model as a basis of culture comparison /

Prilagojeno in narodnostno usmerjeno marketinško komuniciranje predstavlja za podjetja na mednarodnih trgih prednost pri doseganju zadanih ciljev. Občutljivost narodov za svojo lastno kulturo je prisotna povsod, prilagajanje na drugi strani pa zahteva precej naporov. Prispevek se nanaša na predstavi...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Mumel, Damijan. (Author), Marzidovšek, Robert, 1972- (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Naše gospodarstvo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!

Vzdrževanje sistema

Trenutno vzdržujemo knjižnični informacijski sistem.

Informacije o zalogi so trenutno nedostopne. Opravičujemo se za nevšečnosti in vas prosimo da nas ponovno kontaktirate:

it.ukm@um.si