Petdimenzionalni model kot osnova primerjave dveh kultur = Five dimensional model as a basis of culture comparison /

Prilagojeno in narodnostno usmerjeno marketinško komuniciranje predstavlja za podjetja na mednarodnih trgih prednost pri doseganju zadanih ciljev. Občutljivost narodov za svojo lastno kulturo je prisotna povsod, prilagajanje na drugi strani pa zahteva precej naporov. Prispevek se nanaša na predstavi...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Mumel, Damijan. (Author), Marzidovšek, Robert, 1972- (Author)
Format: Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: Naše gospodarstvo
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Prilagojeno in narodnostno usmerjeno marketinško komuniciranje predstavlja za podjetja na mednarodnih trgih prednost pri doseganju zadanih ciljev. Občutljivost narodov za svojo lastno kulturo je prisotna povsod, prilagajanje na drugi strani pa zahteva precej naporov. Prispevek se nanaša na predstavitev modela komunikacijskega prilagajanja ene kulturne skupine drugi in simulacijo pristopa komunikacijskega prilagajanja slovenskega sogovornika francoskemu na primeru instrumenta osebne prodaje. Rezultat simulacije je pokazal na jasno razpršenost kulturnih profilov obeh narodov in potrebne smeri prilagajanja.
Target-oriented marketing communication is crucial for the goals of today's companies. The sensitivity of nations regarding their own culture can be found all over the world. Conforming, on the other hand, also requires great effort. This article introduces the culture-comparing model and simulation of the communication-conforming process to the French from the Slovenian point of view. The simulation is based on personal selling. The results show the dispersion of both investigated culture profiles. It also shows the direction of conforming that is needed.
Fizični opis:str. 75-83.
Bibliografija:Bibliografija: str. 83.
ISSN:0547-3101