Raziskava dejavnikov nakupnega procesa pri trženju pridelkov ekoloških kmetij : diplomsko delo /

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Jevšnik, Lidija, 1978- (Author)
Drugi avtorji: Iršič, Matjaž. (Thesis advisor)
Format: Thesis Knjiga
Jezik:Slovenian
Izdano: Mislinjska Dobrava : [L. Jevšnik], 2007.
Teme:
Online dostop:http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/jevsnik-lidija.pdf
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 02310cam a2200385 i 4500
001 9327644
003 SI-MaCOB
005 20080328000000.0
008 071214s2007 xv a ||m |||| ||slv c
041 0 |a slv  |b slv  |b ger 
080 |a 339.13 
080 |a 631.5 
080 |a 658.8 
100 1 |a Jevšnik, Lidija,   |d 1978-   |4 aut 
245 0 0 |a Raziskava dejavnikov nakupnega procesa pri trženju pridelkov ekoloških kmetij :   |b diplomsko delo /   |c Lidija Jevšnik.  
260 |a Mislinjska Dobrava :   |b [L. Jevšnik],   |c 2007. 
300 |a 42 str., 4 str. pril. :   |b graf. prikazi ;   |c 30 cm.  
500 |a Dipl. delo visokošol. strok. programa.  
500 |a Številka dipl. dela visokošol. strok. programa: 2571.  
500 |a Mentor Matjaž Iršič.  
502 |a Dipl. delo., Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak., 2007.  
504 |a Bibliografija: str. 41-42 (26 referenc) 
504 |a Povzetek ; Zusammenfassung: str. 38-40.  
650 0 4 |a Ekološko kmetijstvo  |x Trženjski splet  |x Marketinški procesi  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Ekološko kmetijstvo  |x Marketinška strategija  |x Tržna miselnost  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Ekološko kmetijstvo  |x Tržno komuniciranje  |x Prodajne poti  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Kmetije  |x Proizvodnja ekoloških pridelkov  |x Trženjski splet  |z Slovenija  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Kmetije  |x Ekološka dejavnost  |x Ekološka politika  |z Slovenija  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Kmetije  |x Ekološki vidik  |x Ekološki pridelki  |z Slovenija  |v Diplomske naloge.  
650 0 4 |a Nakupovanje  |x Nakupno obnašanje  |x Prodajni kanali  |v Diplomske naloge.  
653 0 |a kmetijstvo  |a ekologija  |a ekološko ravnotežje  |a kmetijski pridelki  |a nakup  |a prodaja  |a pospeševanje prodaje  |a marketinški splet  |a marketing mix  |a odgovornost  |a življenjsko okolje  |a tržne raziskave  |a vprašalniki  |a vzorčenje  |a vzorci  |a marketing  |a trženje  |a proizvodnja  |a ponudba  |a povpraševanje  |a Slovenija  |a komuniciranje  |a tržne poti  |a empirične raziskave  |a promocija  |a trendi  |a aktivnosti  |a strategija trženja  |a organizacijske strukture  |a odjemalec  |a panoge dejavnosti  |a neposredna prodaja  |a praksa  |a blagovne znamke 
700 1 2 |a Iršič, Matjaž.   |4 ths 
856 4 1 |u http://www.epf.uni-mb.si/ediplome/pdfs/jevsnik-lidija.pdf 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak 
040 |a EPF  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d EPF  |e ppiak