Okoljska vzgoja - vzgoja za življenje Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život = Environmental education - education for life /

Okoljsko vzgojo lahko razumemo tudi kot vzgojo za boljše življenje. Za slednjega pa vemo, da ga bomo morali korenito spremeniti, če bomo želeli ohraniti naš planet še za prihodnje generacije. Kot opozarjajo ugotovitve proučevanj te problematike doma in na tujem, bodo morala ravnanja ljudi postati bo...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Lepičnik-Vodopivec, Jurka. (Author), Rajšp, Martina. (Author)
Format: Software Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: 1. međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija", Varaždin, 4. i 5. 5. 2012.
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
Opis
Izvleček:Okoljsko vzgojo lahko razumemo tudi kot vzgojo za boljše življenje. Za slednjega pa vemo, da ga bomo morali korenito spremeniti, če bomo želeli ohraniti naš planet še za prihodnje generacije. Kot opozarjajo ugotovitve proučevanj te problematike doma in na tujem, bodo morala ravnanja ljudi postati bolj premišljena, če bo človeštvo želelo še naprej uživati v danostih, ki jih nudi okolje. V prispevku najprej predstavljamo analizo raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 138-ih učencev tretjega, četrtega in petega razreda. Preverjali smo njihovo okoljsko ozaveščenost in posledično njihovo okoljsko ravnanje doma in v šoli. Ugotovili smo, da so učenci relativno dobro okoljsko ozaveščeni in da močnejše okoljevarstvene inpute pridobijo v šoli.
Environmental education can also be seen as the education for better life. The way of life we live nowdays will have to change enormously in order to preserve the planet for the future generations. Considering analysis of scientific and technical domestic and foreign literature, we will have to act considerately if we still want to enjoy what the e provides for us. The paper first present analysis of the research conducet, on a sample of 138 student 3th, 4th in 5th grade and coming from two different environments (urban area and suburban area), where we checked their environmental awareness and, consequently, their positive environmental behavior at home and the school. We found that students are relatively good environmental awareness and stronger environmental inputs obtained from the school.
Opis knjige/članka:Besedilo v slov.
Nasl. z nasl. zaslona.
Fizični opis:Str. 107-116.
Bibliografija:Bibliografija: str. 115-116.
Povzetek ; Abstract.
ISBN:9789535714903