Okoljska vzgoja - vzgoja za življenje Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život = Environmental education - education for life /
Okoljsko vzgojo lahko razumemo tudi kot vzgojo za boljše življenje. Za slednjega pa vemo, da ga bomo morali korenito spremeniti, če bomo želeli ohraniti naš planet še za prihodnje generacije. Kot opozarjajo ugotovitve proučevanj te problematike doma in na tujem, bodo morala ravnanja ljudi postati bo...
Shranjeno v:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Software Book Chapter |
Jezik: | Slovenian |
Teme: | |
Sorodne knjige/članki: | Vsebovano v:
1. međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija", Varaždin, 4. i 5. 5. 2012. |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
LEADER | 03143naa a2200325 ib4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 19151368 | ||
003 | SI-MaCOB | ||
005 | 20120525000000.0 | ||
006 | m||||fq||d|||||||| | ||
007 | cz|||| | ||
008 | 120524s2012 ci ||||fq|||||||| ||slv c | ||
040 | |a PEFMB |b slv |c SI-MaIIZ |d PEFMB |e ppiak | ||
041 | 0 | |a slv |b slv |b eng | |
080 | |a 37.091.3 |2 UDCMRF 2006 | ||
100 | 1 | |a Lepičnik-Vodopivec, Jurka. |4 aut | |
245 | 0 | 0 | |a Okoljska vzgoja - vzgoja za življenje |h [Elektronski vir] = |b Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život = Environmental education - education for life / |c Jurka Lepičnik Vodopivec, Martina Rajšp. |
246 | 3 | 1 | |a Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život |
246 | 3 | 1 | |a Environmental education - education for life |
256 | |a El. članek. | ||
300 | |a Str. 107-116. | ||
500 | |a Besedilo v slov. | ||
500 | |a Nasl. z nasl. zaslona. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 115-116. | ||
504 | |a Povzetek ; Abstract. | ||
520 | |a Okoljsko vzgojo lahko razumemo tudi kot vzgojo za boljše življenje. Za slednjega pa vemo, da ga bomo morali korenito spremeniti, če bomo želeli ohraniti naš planet še za prihodnje generacije. Kot opozarjajo ugotovitve proučevanj te problematike doma in na tujem, bodo morala ravnanja ljudi postati bolj premišljena, če bo človeštvo želelo še naprej uživati v danostih, ki jih nudi okolje. V prispevku najprej predstavljamo analizo raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 138-ih učencev tretjega, četrtega in petega razreda. Preverjali smo njihovo okoljsko ozaveščenost in posledično njihovo okoljsko ravnanje doma in v šoli. Ugotovili smo, da so učenci relativno dobro okoljsko ozaveščeni in da močnejše okoljevarstvene inpute pridobijo v šoli. | ||
520 | |a Environmental education can also be seen as the education for better life. The way of life we live nowdays will have to change enormously in order to preserve the planet for the future generations. Considering analysis of scientific and technical domestic and foreign literature, we will have to act considerately if we still want to enjoy what the e provides for us. The paper first present analysis of the research conducet, on a sample of 138 student 3th, 4th in 5th grade and coming from two different environments (urban area and suburban area), where we checked their environmental awareness and, consequently, their positive environmental behavior at home and the school. We found that students are relatively good environmental awareness and stronger environmental inputs obtained from the school. | ||
653 | 0 | |a vzgoja in izobraževanje |a okoljska vzgoja |a učenci |a okoljska ozaveščenost |a okoljsko ravnanje |a osnovne šole | |
653 | 0 | |a education |a environmental education |a students |a environmental awareness |a environmental behavior | |
700 | 1 | 2 | |a Rajšp, Martina. |4 aut |
773 | 0 | |a Međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija" (1 : 2012 : Varaždin) |t 1. međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija", Varaždin, 4. i 5. 5. 2012. |d Varaždin : Udruga roditelja predškolske djece "Kompetentni odgajatelji", 2012 |w 19150600 |z 9789535714903 |g Str. 107-116 |