Okoljska vzgoja - vzgoja za življenje Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život = Environmental education - education for life /

Okoljsko vzgojo lahko razumemo tudi kot vzgojo za boljše življenje. Za slednjega pa vemo, da ga bomo morali korenito spremeniti, če bomo želeli ohraniti naš planet še za prihodnje generacije. Kot opozarjajo ugotovitve proučevanj te problematike doma in na tujem, bodo morala ravnanja ljudi postati bo...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Lepičnik-Vodopivec, Jurka. (Author), Rajšp, Martina. (Author)
Format: Software Book Chapter
Jezik:Slovenian
Teme:
Sorodne knjige/članki:Vsebovano v: 1. međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija", Varaždin, 4. i 5. 5. 2012.
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!
LEADER 03143naa a2200325 ib4500
001 19151368
003 SI-MaCOB
005 20120525000000.0
006 m||||fq||d||||||||
007 cz||||
008 120524s2012 ci ||||fq|||||||| ||slv c
040 |a PEFMB  |b slv  |c SI-MaIIZ  |d PEFMB  |e ppiak 
041 0 |a slv  |b slv  |b eng 
080 |a 37.091.3  |2 UDCMRF 2006 
100 1 |a Lepičnik-Vodopivec, Jurka.   |4 aut 
245 0 0 |a Okoljska vzgoja - vzgoja za življenje   |h [Elektronski vir] =   |b Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život = Environmental education - education for life /   |c Jurka Lepičnik Vodopivec, Martina Rajšp.  
246 3 1 |a Obrazovanje za okoliš - obrazovanje za život 
246 3 1 |a Environmental education - education for life 
256 |a El. članek.  
300 |a Str. 107-116.  
500 |a Besedilo v slov. 
500 |a Nasl. z nasl. zaslona.  
504 |a Bibliografija: str. 115-116.  
504 |a Povzetek ; Abstract.  
520 |a Okoljsko vzgojo lahko razumemo tudi kot vzgojo za boljše življenje. Za slednjega pa vemo, da ga bomo morali korenito spremeniti, če bomo želeli ohraniti naš planet še za prihodnje generacije. Kot opozarjajo ugotovitve proučevanj te problematike doma in na tujem, bodo morala ravnanja ljudi postati bolj premišljena, če bo človeštvo želelo še naprej uživati v danostih, ki jih nudi okolje. V prispevku najprej predstavljamo analizo raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 138-ih učencev tretjega, četrtega in petega razreda. Preverjali smo njihovo okoljsko ozaveščenost in posledično njihovo okoljsko ravnanje doma in v šoli. Ugotovili smo, da so učenci relativno dobro okoljsko ozaveščeni in da močnejše okoljevarstvene inpute pridobijo v šoli. 
520 |a Environmental education can also be seen as the education for better life. The way of life we live nowdays will have to change enormously in order to preserve the planet for the future generations. Considering analysis of scientific and technical domestic and foreign literature, we will have to act considerately if we still want to enjoy what the e provides for us. The paper first present analysis of the research conducet, on a sample of 138 student 3th, 4th in 5th grade and coming from two different environments (urban area and suburban area), where we checked their environmental awareness and, consequently, their positive environmental behavior at home and the school. We found that students are relatively good environmental awareness and stronger environmental inputs obtained from the school. 
653 0 |a vzgoja in izobraževanje  |a okoljska vzgoja  |a učenci  |a okoljska ozaveščenost  |a okoljsko ravnanje  |a osnovne šole 
653 0 |a education  |a environmental education  |a students  |a environmental awareness  |a environmental behavior 
700 1 2 |a Rajšp, Martina.   |4 aut 
773 0 |a Međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija" (1 : 2012 : Varaždin)  |t 1. međunarodni stručni skup "Kultura odgojno-obrazovnih institucija", Varaždin, 4. i 5. 5. 2012.  |d Varaždin : Udruga roditelja predškolske djece "Kompetentni odgajatelji", 2012  |w 19150600  |z 9789535714903  |g Str. 107-116