Odzivanje na učne težave učencev in samoučinkovitost učiteljev : magistrsko delo /
Učenci z učnimi težavami so za učinkovitega učitelja izziv. Učitelj je tisti, ki vsak dan učenca opazuje, mu prilagaja pouk in ga spodbuja k napredku na njegovi poti. Pri svojem delu v razredu mora biti fleksibilen pri izbiri strategij in pristopov ter prilagajanju metod, nadvse pa je pomembno sodel...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Horvat, Janja, 1984- (Author) |
---|---|
Drugi avtorji: | Schmidt, Majda. (Thesis advisor) |
Format: | Thesis Knjiga |
Jezik: | Slovenian |
Izdano: |
Maribor :
[J. Horvat],
2016.
|
Teme: | |
Online dostop: | https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=64227 |
Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Učne težave : definicije, modeli = Learning disabilities : definitions, models /
od: Schmidt, Majda. -
Socialno-emocionalne težave učencev z učnimi težavami v osnovni šoli = Socio-emotional difficulties of primary school students with learning disabilities /
od: Prah, Alenka, 1981-, et al. -
Kako se nadarjeni učenci soočajo z učnimi težavami How gifted pupils cope with learning disabilities /
od: Ferbežer, Ivan. -
Inkluzija in samoučinkovitost učiteljev = Inclusion and teacher's self-efficacy /
od: Horvat, Janja, 1980-, razredni pouk., et al. -
Inkluzivno izobraževanje in stališča učiteljev do otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja : magistrsko delo /
od: Borstner, Marjeta.
Izdano: (2009)